Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


 Qytetarët e Maqedonisë së Veriut akoma nuk mund të udhëtojnë në Gjermani si turistë, pasi vendimi nuk ka hyrë në fuqi nga autoritetet gjermane.

Kështu thonë nga Aeroporti Ndërkombëtar i Shkupit, përcjell Telegrafi Maqedoni, prej ku kërkojnë falje për informacionin e publikuar të shtunën, ku informuan se shtetasit e RMV-së do të mund të udhëtojnë në Gjermani me arsye turistike. Tani thonë se ky vendim akoma nuk ka hyrë në fuqi.

“Ky vendim nuk është në fuqi, megjithëse ne si aeroport kemi marrë informacion nga partnerët tanë se qytetarët e Maqedonisë do të jenë në gjendje të udhëtojnë pa dhënë arsye thelbësore për udhëtimin, dhe i njëjti informacion ishte në sistemin tonë të aviacionit, në të cilin përditësohen rregullat/kufizimet e fundit të udhëtimit për shkak të Covid-19, që zbatohen në vende të ndryshme. Në ndërkohë, ne kemi marrë informacion të korrigjuar se ende nuk është e mundur të udhëtohet në Gjermani për arsye turistike dhe ne e ndajmë këtë me ju. Ju kërkojmë falje për gabimin e paqëllimtë”, njoftojnë nga Aeroporti i Shkupit.

Më tej shtojnë se janë duke pritur informacione shtesë nga institucionet kompetente dhe Ambasada e Gjermanisë.

“Detajet e tjera në informacionin që publikuam më 12 qershor 2021, janë të sakta. Gjegjësisht, Republika e Maqedonisë nuk është më në listën e vendeve me rrezik për Covid-19 të Gjermanisë, që do të thotë se hyrja në këtë vend për qytetarët e Maqedonisë është e mundur vetëm nëse ata i përkasin të ashtuquajturës “pasagjerët thelbësorë” dhe tregojnë test negativ për Covid-19 ose dëshmi të vaksinimit. Në të njëjtën kohë, formulari i vendndodhjes së pasagjerëve (Passenger Locator Form) i kompletuar në mënyrë elektronike ,nuk është më parakusht për të hipur në aeroplan”, thonë Aeroporti Ndërkombëtar i Shkupit.

About HIG

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
This is the most recent post.
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete


Top