Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

 


Lëvizja Besa po përgatitet që garës për zgjedhjet lokale t’i futet e vetme, por me sa duket kryetari i saj, Bilall Kasami, nuk ndihet i sigurt në këtë gjë. Ai mbrëmë nga emisioni Click Plus në TV21 u shtriu dorën e bashkëpunimit të gjitha partive, përveç VMRO-DPMNE.

“Në periudhën e ardhshme, kjo është në kuadër të asaj që e thash në përgjithësi që ne jemi të hapur për bashkëpunim me çdo subjekt politik, nuk kemi ndonjë amonizimet edhe ndaj partive të cilat i përmendët, pa marrë parasysh se jemi në pozicione të kundërta, pozitë-opozitë, bëhet fjalë për zgjedhje lokale”, tha Kasami.

Po e para që i thotë jo një koalicionimi të tillë, është Alternativa, e cila ka dalë si fraksion nga Besa.

“Në asnjë mënyrë jo, për shkak se marrëveshja jonë në koalicioni me Aleancën për Shqiptarët ishte për zgjedhjet parlamentare dhe për zgjedhjet lokale. Ne i rrijmë prapa atij qëndrimi dhe në këto zgjedhje do të shkojmë së bashku si koalicion me partnerin Aleanca për Shqiptarët”, u shpreh Hysni Ismaili nga Alternativa.

Deputeti i Alternativës nuk beson se ka ndonjë shans për bashkëpunim mes partnerit të tyre Aleanca për Shqiptarët dhe Besës. Po nga ana tjetër, nënkryetari i ASh-së, Ilmi Aziri as nuk mohon e as nuk pohon, por thotë se gjithkush është i mirëpritur të mbështesë kandidatët e koalicionit ASh-AAA.

“Jemi herët për të biseduar në mënyrë shumë të prerë dhe shumë konkrete për këto koalicionime të mundshme, jo vetëm me subjektin që ju e apostrofuat, por në përgjithësi me skenën politike. Duke u nisur nga parimi se jemi të bindur në përparësinë cilësore të kandidatëve dhe programit, besoj se jemi të hapur që çdokush që dëshiron përmirësim të gjendjes në komunën e tyre, që ta mbështesë kandidaturën që e ofrojmë ne si koalicion”, tha Aziri.

BDI është e bindur se prin në të gjitha komunat, por Arbër Ademi, thotë se ende nuk është biseduar për bashkëpunimet e mundshme.

“TV21: Nuk e përjashtoni bashkëpunimin me Besën?

-Me kohë dhe në transparencë të plotë do të njoftohet i mbarë opinioni për bashkëpunimet eventuale që mund t’i kemi në zgjedhjet lokale”, tha Ademi.

Të vetmen që Kasami përjashton nga mundësia e bashkëpunimit për lokalet, është VMRO-DPMNE-ja, kryetari i së cilës, Hristijan Mickoski, kur u pyet për këtë gjë, u përgjigj:

“Unë atë më shumë e kuptova si fyerje ndaj konkurrentëve të tij politik, sepse ai mendon se është aq i mbifuqishëm, parti aq e madhe sa nuk i duhet mbështetja e VMRO-DPMNE-së. Unë i uroj fat dhe sukses në qëllimin e tij dhe ja një porosi, në politikë deklarata të tilla i japin njerëzit që ose nuk e kuptojnë politikën ose politikën e kanë më shumë si hobi se sa profesion serioz”.

Sa i përket bashkëpunimit me LSDM-në, me të cilën Besa bëri koalicion parazgjedhor për parlamentaret, Kasami tha se edhe tani kanë komunikim korrekt në bashkëqeverisje, por shtoi se është e mundur edhe një bashkëpunim për zgjedhjet lokale.

Kreu i Besës, paralajmëroi se ai do të kandidojë për Komunën e Tetovës, ndërsa dy emra që tashmë përfliten si kandidatë të mundshëm, është i deputetit Fadil Zendeli për Gostivarin dhe doktori Ridvan Bajrami për Çairin.

Kasami po ashtu tha se në ato komuna ku rrezikohet përfaqësimi i shqiptarëve në nivel këshilltarësh dhe kryetarë komunash, është i gatshëm për lista të përbashkëta me partitë shqiptare./TV21

About HIG

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete


Top