Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


 Javën që shkoi, nënkryetari i partisë, Izet Mexhiti tha se BDI nuk e ka më të mirën e saj në Qeveri dhe se zëvendëskryeministri Grubi e ministri Osmani nuk mund ta përfaqësojnë elektoratin integrist të Shkupit. Madje shtoi se ministrat janë të pazëshëm dhe të padukshëm. Për këto mbrëmë në ClickPlus mori kundërpërgjigjet e bashkëpartiakut të tij, ministrit Bujar Osmani.

“Pa e komentuar, se nuk kam qëllim të komentoj qëndrime individuale, unë pikërisht mendoj të kundërtën. Unë mendoj që ekipi është një ndër më të koordinuarit, më efikas deri më tani në implementimin e programit”, u shpreh Osmani.

Mospajtimet brenda partisë mund të reflektojnë negativisht edhe në zgjedhjet lokale të tetorit, pati pohuar Mexhiti.

“Domosdo mosunifikimi, moskonsultimi i organeve pas kongresit që u mbajt para një vitit, domosdo që reflekton tek strukturat, tek elektorati dhe mund të na dëmtojë në zgjedhjet lokale”, tha Mexhiti.

Po as me këtë nuk pajtohet zëdhënësi i integristëve. Osmani mendon se BDI është më mirë se kurrë.

“Unë nuk dua të nënvlerësoj mendimin e zotëriut. BDI ka 100 mijë votues që mund të kenë mendime të ndryshme, mirëpo kujtoj se punën po e bëjmë me sinqeritetin më të madh, me nderin më të madh. Në BDI e kam thënë çdo herë, është një laramani aq e madhe gjatë mandatit, që është mirë, që është e shëndetshme, në moment kur fillon procesi zgjedhor, të gjithë bëhen një, kjo është e jashtëzakonshme, duhet të jeni brenda për ta ndjerë këtë energji”, tha Osmani.

Edhe kryetari i Çairit, Visar Ganiu, i cili pohon se ka vullnet edhe për një mandat të dytë, nuk mendon se mospajtimet brenda BDI-së do të reflektojnë në zgjedhjet lokale. Madje kjo mund të ndihmojë, shton ai.

“Unë mendoj se jo. Grupe ka jo vetëm tek ne por në çdo parti. Momentet duket që nuk janë të mira por ndonjëherë mund edhe të dalin me rezultat pozitiv për shkak se çdo revoltë që paraqitet sigurisht se na mundëson edhe si parti të konsolidohemi, t’i shohim gabimet, të korrigjohemi, aty ku kemi”, tha Ganiu.

Zëdhënësi i BDI-së, Osmani, mbrëmë duke folur rreth kritikave që vijnë pikërisht nga partia së cilës i takon, tha se asnjëherë tek ta nuk është ngulfatur zëri ndryshe dhe se çdo mendim duhet dëgjuar, por në fund vendimet merren me shumicë dhe nga kryetari. Pohoi gjithashtu se nuk ka plan për rikonstruim të qeverisë, se BDI ka pozicion të mirë brenda qeverisë dhe bashkëpunimi me LSDM-në është i mirë dhe efikas./TV21

About HIG

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Komento


Top